reklama

Vážený pán minister školstva , čo Vy na to?

Kde sú vlastne hranice, ktoré musia pedagógovia prekročiť a ustúpiť, na aké dno sa muíme dostať, čo musíme urobiť , aby nás /tí ktorí o tom rozhodujú/ počúvali? Existuje nejaké dno?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Skôr ako začnem písať , dovoľte mi vyjadriť poďakovanie všetkým, ktorí čítajú, čítali a zúčastňujú sa alebo zúčastnia diskusie na tému o ktorej som začal písať vo svojich článkoch. Ale čítajú/li/ tieto články aj z ministerstva školstva? Vedia vôbec ako to vlastne „chodí“ na základných a stredných školách , ako sa správajú žiaci počas vyučovania alebo na prestávkach ap?

Luxusné mobilné telefóny, ktoré veselo používajú na hodinách, to je už zbytočné o tom písať a hovoriť a nepresvedčíte ma , že to tak nie je.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som začal písať vo svojom predchádzajúcom článku o niektorých udalostiach, neuviedol som jednu udalosť. Dovoľte mi preto spomenúť aj túto udalosť.

Som presvedčený, že aj o takýchto udalostiach , ktoré sa stávajú na školách

Súkromné gymnázium /maturanti/, riadne ohlásená písomka, žiaci dostali papiere na vypracovanie zadanej úlohy .V prvej lavici sedel žiak, ktorý sa stále obracal a snažil sa odpisovať. Na moje upozornenie nereagoval a po chvíli sa znova otáčal aby mohol odpisovať. Ďalšie upozornenie aby sa neotáčal. Po treťom otočení dozadu som žiaka vyzval aby odovzdal papier a budem klasifikovať len to čo je napísané . Žiak pokrčil papier v dlani, hodil ho pred tabulu, vytiahol nožík, zabodol ho do lavice a provokačne sa mi pozeral do očí !!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebol to náhodou zo strany žiaka trestný čin? Keby som zavolal políciu, nič by som nedokázal , mohol by som si tak vyrobiť problém a nie je ťažké so domyslieť čo by sa mohlo stať. Našťastie sa nič nestalo.

A prečo som nazval tento článok, tak ako som ho nazval? Pedagógovia sú často obeťou podobných udalostí a arogantného správanie žiakov. A to všetko za úbohý mesačný plat. Vážený pán minister Plavčan, pri všetkej úcte k Vám , Vy si naozaj myslíte, že zvýšenie platu o 2,4 alebo 6 % je dosť? Vy si naozaj myslíte, že to stačí? Povedzte to v peniazoch. O koľko eur bude jeho navýšenie na plate? To zaujíma pedagóga!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 VÁŽENÝ PÁN MINISTER ŠKOLSTVA, ČO VY NA TO?

Milí pedagógovia, kolegovia, úprimne Vám ďakujem , za Vašu obetavú a krásnu prácu. Ďakujem Vám všetkým , patrí Vám veľká úcta a vďaka. Ak máte každý rád prácu pedagóga a robíte túto svoju prácu s láskou, vďaka Vám – vitajte v tejto krásnej rodine. Aj ja sa cítim byť členom tejto rodiny.

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu