reklama

Pán MUDr. Sýkora, MPH – už dosť !

Ako to vlastne funguje v našom zdravotníctve, vedia mnohí / resp. všetci / a vedeli by rozpávať o svojich vlastných skúsenostiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Za cele tri roky som sa nedozvedel nič a na moje písomné podnety , kde som sa jasne a zrozumiteľne dožadoval vysvetlenia , som nútený Vám adresovať touto formou tento otvorený list.

Vážený pán MUDr. Sýkora, MPH

Nakoľko za cele to obdobie , čo som Vám adresoval niekoľko listov, som sa nič nedozvedel, nikto mi nechce nič vysvetliť , ani lekár, ktorý ma operoval a odmietate požiadať svojho podriadeného , aby vysvetlil svojmu pacientovi jeho zdravotný stav.

Vy Ste zástupca riaditeľa nemocnice / Nemocnica sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, Bratislava / a nie majiteľ nemocnice a Ste povinný pracovať tak, aby každý pacient bol spokojný a dostal korektné vysvetlenie o svojom zdravotnom stave po operácii. Nechcem tým povedať, že to nemocnica nerobí, ale ja som to šťastie nemal a musím sa prácne domáhať niečoho, čo je nemocnica a ošetrujúci lekár povinná urobiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vážený pán MUDr, Sýkora, pacient po operácii dostáva lekársku správu, ktorej súčasťou je aj podpis pacienta. Po dvoch rokoch/ až po dvoch rokoch / som dostal správy, ktoré boli pravdepodobne narýchlo spracované a nie je v správach vysvetlené to , na čo som sa pýtal a do dnešného dňa nemám odpoveď. Žiadal som vysvetliť , kde vzal ošetrujúci lekár tie dátumy, ktoré sú uvedené v správach a podľa čoho sa vypracovávali tie správy, ktoré som dostal.

Prečo som nedostal prepúšťaciu správu?

Súčasťou každej správy je aj podpis pacienta. Ani na jednej správe nie je môj podpis, ako pacienta. Prečo? V každej správe je položka – podpis pacienta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predpokladám, že Vy ako zástupca riaditeľa nemocnice , ani neviete, že oddelenie so mnou odmietalo komunikovať a odmietlo prijať listovú zásielku – o tejto skutočnosti som Vás informoval osobitným listom a dokladom, že oddelenie odmietlo doručiť doporučený list konkrétnemu lekárovi.

Za celé obdobie , od roku 2013, ma ošetrujúci lekár, ktorý ma operoval, odmieta vyšetriť! Môže si takéto niečo ošetrujúci lekár dovoliť? Opýtali Ste sa príslušného lekára , prečo ma odmieta vyšetriť , odmieta mi vysvetliť môj zdravotný stav a moje písomné podnety? Lekár, ktorý ma vyšetroval tesne pred operáciou pred troma rokmi, mi do dnešného dňa nevysvetlil list, ktorý som adresoval na ambulanciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážený pán riaditeľ, lekár, ktorý ma operoval , je povinný mi vysvetliť môj zdravotný stav po operácii a já mám nárok na tieto informácie. Ak sa mýlim a nemám pravdu /a lekár tvrdí, že mi to všetko vysvetlil – aspoň tak to tvrdíte aj Vy/ , žiadam vydokladovať písomne všetky tieto tvrdenia, kde sú odpovede na moje otázky , ktoré som adresoval na Vás ako zástupcu riaditeľa nemocnice, kde , ako a kedy mi to bolo vysvetlené.

Vážený pán MUDr. Sýkora, chcem veriť, že po toľkých rokoch zmeníte názor a požiadate ambulanciu a príslušných lekárov o vypracovanie kompletnej dokumentácie na ktorú mám nárok, prečo mi odmieta ošetrujúci lekár vysvetliť môj zdravotný stav po operácii, prečo ma odmieta vyšetriť! Žiadam to od roku 2013.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiadam písomne vysvetliť to, čo som písomne požadoval a požadujem , nie to, čo Vy uznáte za vhodné , čo Vám vyhovuje a čo Vám niekto nadiktuje.

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu