reklama

Pán minister Drucker, pomôžete mi?

Nikdy by ma nenapadlo, že raz budem písať ministrovi zdravotníctva  a žiadať ho o pomoc. Ak si to môžem dovoliť a požiadať Vás, prečítajte si prosím  tieto články. Ďakujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V predchádzajúcom článku „ Pán MUDr. Sýkora, MPH – už dosť „ som napísal otvorený list spomínanej osobe vo veci mojej operácii – podstatné fakty sú v článku. Dovoľte mi len doplniť tento článok a uviesť doklad/oznam/, akým spôsobom komunikujú pracovníci nemocnice s pacientom. Nechcem tvrdiť, že to robia v každom prípade, ale posúďte prosím Vy, ako minister zdravotníctva. Môžu si toto dovoliť v nemocnici?

 Všetky doklady som poslal aj vedeniu nemocnice , MUDr. Sýkorovi, MPH.

27.2.2013, som adresoval list aj Dr. Závodskej . Nakoľko som nedostal odpoveď, poslal som ďalší doporučený list z dňa 2.12.2014. nemocnica tento list znova ignorovala. Dôvod je uvedený na obálke. To bol naozaj taký veľký problém doručiť tento list adresátovi? Keď som sa pýtal, ako by som mohol tento list doručiť adresátovi, keď v tom období nepracovala na oddelení, mi povedali, že nevedia kde býva a nemajú jej adresu!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na obálke dopúoručeného listu je napísané poštovou doručovateľkou : Menovaná je na materskej dovolenke / nepracuje/.

Vážený pán minister Drucker, čo hovoríte na takéto spôsoby komunikácie s pacientom?

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu