reklama

Zdravotníctvo vs. pacient

Ak sa  pacient písomne dožaduje pravdy o svojom zdravotnom stave po operácii konkrétneho  lekára, lekárskych správ a prepúšťacej správy, musí pacient počítať s právnymi krokmi zo strany zo strany advokáta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nakoľko od roku 2013, kedy som bol operovaný v nemocnici na Antolskej / vid predchádzajúce články / som nedostal žiadne vysvetlenie zo strany lekárov / opakovane zaslané písomné žiadosti / som nutený napísať otvorený list advokátovi - Dušan Daňový, advokát, s.r.o

Vážený pán Dušan Daňový, advokát, s.r.o

na Váš list, resp. výzvu so odpovedal na email uvedený vo Vašom liste z dňa 12.12.2016 elektronickou poštou dňa 21.12.2016. Vzhladom na osobné skúsenosti, som sa rozhodol Vám napísať aj touto cestou, nakoľko sa často stáva / nechcem tým povedať, že to robíte Vy / , že adresát povie - email som nedostal. Pri tejto príležitosti si dovolujem Vám spresniť, respkt. opraviť, ale dátumy, ktoré Ste uviedli vo svojom liste / výzva / ako terminy mojej operácie očí , sú nepravdivé. V uvedené termíny, som nebol operovaný! Veľmi by som ocenil, keby Ste mi predložili písomný dôkaz!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vážený pán Dušan Danový, advokát, s.r.o

Váš list, resp. výzva z dňa 12.12.2016 v ktorom uvádzate niektoré skutočnosti, odmietam v takom znení ,

ako Ste mi to napísali.

Preto mi dovolte uviest nasledovné:

od roku 2015 som opakovane žiadal o prešetrenie/min 10 x písomne / a vysvetlenie postupu liečby

zo strany lekárov, postup operácie a vyšetrenia. Do dnešného dňa som nedostal žiadne vysvetlenie.

Prečo Ste sa ohlasili písomne až teraz? Túto výzvu Ste predsa mohli napísať už oveľa skôr. Som presvedčený,že

Váš postup /zaslanie tejto výzvy/ rozhodol list, ktorý bol uvedený na internete. Alebo sa mýlim?Ale to nie je dôležité.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

MUDr. Sýkoru som oslovil , nakoľko je zástupca riaditela nemocnice sv. Cyrila a Metoda a teda aj nadriadený

oddelniu, kde som bol vyšetrený a operovaný.

Moje listy boli v prvom rade ako písomné podnety a žiadosti na prešetrenie postupu liečby!

O invektívach, tak to píšete v liste, odmietam v plnom rozsahu a nie som si vedomý žiadnej invektívy v listoch.

Ak je pravda čo píšete/invektívy/ ocenil by som , keby Ste mi uviedli konkrétne invektívy, aké invektívy , v ktorom liste, dátum ap.

Vy sa mi v podstate v tomto liste vyhrážate a zastrašujete ma právnymi krokmi. Pán advokát, za čo?

Za to že:

  1. žiadam Dr. Sýkoru aby sa opýtal konkretneho lekára, aby mi vysvetlil postup vyšetrenia a operácie

  2. prečo som bol operovaný tak ako som bol operovaný

  3. prečo vidím tak ako vidím_

  4. že cez okuliare, ktoré mi boli predpísané nevidím dobre a neviem čítať!

  5. aby sa opýtal, prečo ma lekár, ktorý ma operoval odmieta za celé tri roky vyšetriť?

  6. Nikto mi nič, z toho čo som sa pýtal, ani raz nevysvetlil. Ak ano, chcem vedieť kedy , kde a ako!

  7. Prečo nemám vypracovanú prepúštacie lekársku správu a nejaké správy, ktoré som dostal, prečo až po dvoch rokoch!

Všetky moje otázky, adresované na Dr. Sýkoru sú uvedené v listoch, ktoré aspoň si to myslím a podľa toho ako píšete, Ste vôbec nečítali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

List , ktorý som adresoval Dr. Závodskej / za cele tri roky mi odmieta odpovedať./ Opýtali Ste sa jej prečo?

Na všetky otázky uvedené v listoch mám nárok a nemocnica je povinná mi odpovedať.

Len si ich musíte prečítať.

Odmietam tvrdenie, že by som poškodil a poškodzoval dobré meno nemocnice a lekárov.

Ja nie som právnik a nemám právne vzdelanie, ale nie je tak náhodou vyhrážanie sa trestným činom? A Vy sa mi vyhrážate

v liste pravnymi krokmi.

Dr. Sýkora mi už neodpovedal na dva posledne listy/, tak som napísal na internet. Vy Ste si ten list prečítali a poslali Ste mi túto

výzvu. Inak by Ste nereagovali, aspoň si to myslím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžem Vás ubezpečiť, že Dr. Sýkorovi už nebudem písať, bolo by to zbytočné, ale napíšem niekde inde a nedám sa

z Vašej strany zastrašiť.

S pozdravom

Ing. Milan Koval

 

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu