reklama

Otvorený list - MUDr. Pavol Sýkora, MPH

Aku daň musí zaplatiť pacient aby sa dočkal vyšetrenia a hlavne vyvetlenia svojho zdravotného stavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Váž. Pán MUDr. Pavol Sýkora , MPH

nakoľko mi neodpovedáte na moje písomné podnety a ignorujete moje požiadavky na ktoré mám právo a nárok, musím opakovane Vás žiadať o dôsledné prešetrenie mojich písomných podnetov môjho ošetrenia / operácie očí /.Ešte raz musím zdôrazniť, kto Vám dal právo o mne takto rozhodovať. Musím Vám dať do pozornosti , že hrubo porušujete moje práva ako pacienta. Ako? Stačí si prečítať moje podnety.Vaše argumenty, ktoré Ste uviedli vo Vašich predchádzajúcich listoch, som v plnom rozsahu odmietol / zaslané moje listy / .Žiadam Vás predložiť dôkazy, odkiaľ máte informácie o termínoch mojich operácii a odkiaľ ich má Váš právnik, advokát Dušan Daňový?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby som sa zbytočne nerozpisoval, chcem Vám dať do pozornosti nasledovné: nakoľko som musel ísť začiatkom apríla 2017 k lekárovi/ stav mojich očí sa stále zhoršuje / na vyšetrenie. Aká je diagnóza? Mám v ľavom oku zákal / nález lekára môžem predložiť/. Neviem ako dlho je v mojom oku tento zákal ale viac ako rok vidim horšie a stav sa stale zhoršuje! Tak čo Vy na to pán MUDr. Sýkora, MPH.To si nemocnica môže dovoliť ignorovať takto pacienta? Nemocnica a v podstate aj Vy , ohrozujete moje zdravie!Mám si to Vaše mlčanie vysvetliť tak, že je to bežná prax a pacientovi vznikne opakovane zákal a bude chodiť stále na operácie?Aj tieto informácie mi opakovane vysvetlila / tak ako to píšete v listoch / nemocnica? Očné oddelenie operuje všetkých pacientov tak, že sa po troch rokoch musí znova operovať zákal?Lekár ma informoval o nutnosti operácie oka pre zákal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiadam Vás o urýchlené riešenie tejto situácie!!!

S pozdravom

Ing. Milan Koval

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu