reklama

Otvorený list ministrovi zdravotníctva - Tomáš Drucker.

Problém, o ktorom som už písal niekoĺkokrát, nikoho nezaujíma, ani ministra zdravotníctva. Bohužiaľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vážený pán minister Drucker,

9.12.2016 som Vám napísal otvorený list v mojom blogu „ Pán minister Drucker, pomôžete mi“?.

Nakoľko som márne čakal na odpoveď, tak som sa rozhodol Vám napísať na Vašu stránku na FB a využil som možnosť Vám napísať, nakoľko Ste napísali, že Vás môžeme kontaktovať. Bola to pre mňa výzva , tak som Vám napísal. Celú našu komunikáciu, ak sa to dá vôbec nazvať komunikáciou, uvádzam v článku.

Toto je presný opis sprav na Vašej stránke.

Neviem a nechápem, prečo Ste reagovali tak ako Ste reagovali a odmietli Ste a naďalej odmietate zaujať k tomuto problému stanovisko. Jasne som Vám napísal/viď moje odpovede/a vy do dnešného dňa mi odmietate odpovedať. Prečo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vás ako ministra zdravotníctva nezaujíma, ako riešia niektoré nemocnice / oddelenia /problémy pacientov?

Asi nie!Opravujem – určite nie!

Vo svojich člákoch /blog.sk/ som jasne a zrozumiteľne formuloval vážne pochybenie nemocnice na Antolskej.

Zhrniem niekoľko informácii :

1.chybné vyšetrenie pred operáciou konkrétneho lekára, ktorý/á/ ma nevedela vyšetriť v deň operácie! 

2.nebola riadne ukončená liečba po operácii / operatér ma arogantne vyhodil z ambulancie/.

3.nebola mi vypracovaná oficiálna lekárska sprava po operácii.

4.ambulancia od roku 2013/kde som bol vyšetrovaný odmieta so mnou komunikovať a poskytnúť mi korektné vysvetlenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5.na opakované moje písomné podnety, ktoré som adresoval na riaditeľstvo nemocnice, som nedostal do dnešného dňa odpovede na moje podnety.

6.viď reakcie / písomné / advokáta Dušan Daňový a následné moje odpovede.

7.Nemocnica argumentuje cez advokáta falošnými údajmi / dátum operácii/ ap!!!

8. všetko podstatné je uvedené v mojich článkoch na blog.sme.sk

Tieto argumenty Vám naozaj nič nehovoria?

Prepis komunikácie

Dobrý deň,
teraz som skúsil vyhľadať na sme.sk. Ide o tento článok?
https://milankoval.blog.sme.sk/c/452993/otvoreny-list-mudr-pavol-sykora-mph.html
Viete mi prosím poslať bližšie k tomuto problému (časť anonymizovanej dokumentácie s lekára u ktorého ste boli objednaný)
Ďakujem 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

25.6.2017

Vážený pán minister,využívam tú možnosť keď píšte,že Vás môžeme kontaktovať. Dovolujem si Vám dať do pozornosti môj článok na blog.sme.sk, kde som vás žiadal o pomoc. Ten článok bol adresovaný práve Vám a veľmi by som ocenil, keby Ste si ho prečítali.Ďakujem.

Facebook

26. jún 2:56

Dobrý den pan minister, dakujem za Vasu ochotu velmi so to cenim. Mozem Vam poslat viac informacii ako budete potrebovat len tých informavcii je vela . K MUDr, som tlmocil ako riaditelovi nemocnice stažnosti na konkretnch lekarov.. Miesto operacie nemocnica antolska, ocne oddelenie. Mozem Vam napisat na email.?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

27. jún 2:16

Pan minister citali Ste moju poslednu spravu?

Koniec četovej konverzácie

Napíšte správu...

Vážený pán minister Drucker, čoho sa Vy vlastne bojíte? Prečo Ste vlastne reagovali?

Dovoľte mi položiť Vám ešte raz otázku, ktorú som Vám položil 9.12.2016:

P o m ô ž e t e mi?


 

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu