reklama

Chcete sa naučiť ako klamať? Opýtajte sa Smer – SD

V diskusnej relácii O 5 minút dvanásť na RTVS / 25.4.2018/, sme sa mohli názorne presvedčiť, ako sa klame  v priamom prenose.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pán Viktor Stromček / Směr – SD / to jasne dokázal a nikoho / okrem smerákov / nenechal na pochybách o nezmysloch o ktorých hovoril v relácii.

Hneď v úvode cítil p. Stromček nutkanie , ako pochváliť exministra Druckera za jeho doterajšie pôsobenie ako ministra zdravotnictva a vnútra. Ako minister zdravotníctva v tejto funkcii totálne zlyhal a dokázal absolútnu neschopnosť riadiť rezort zdravotníctva. Občan / mám na mysli ako pacient / pre p. exministra Druckera neznamenalo absolútne nič a bolo mu úplne jedno, ako sa pacient cíti a hlavne , ako je spokojný so zdravotnou starostlivosťou. Osobne som sa presvedčil / viď otvorené listy :môj blog – absolútne ignoranstvo p. exministra zdravotníctva Druckera!!!/

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len niektoré tvrdenia p Stromčeka:

  • Pokiaľ sa týka nominanta na post MV a keby tam bol aniel, bol by predmetom kritiky.

Samozrejme, bol by predmetom kritiky, lebo je nominant Smer- SD a ten musí poslúchať a bude robiť len to , čo mu vedenie strany Smer-SD dovolí.

  • Každý minister musí mať dostatočný časový priestor aby urobil odpočet...

Pán exminister Drucker mal dostatočný priestor aby urobil odpočet. Žiadny neurobil! Ak áno, nechám sa poučiť. Podľa výsledkov práce – absolútne nič!!!

  • Tomáš Drucker podal na Vás trestné oznámenie / na p. Matoviča /

Ja by som mal podať trestné oznámenie na exministra zdravotníctva p. Druckera za jeho ignoranstvo a lahostajnosť pri riešení v prípade mojej operáce. Vyzval so ho písomne aby riešil ako minister zdravotníctva nekalé praktiky v nemocnci kde som bol operovaný – chybné vyšetrenie tesne pred operáciou, falšovanie údajov / termíny oprácie / , neslušné správanie primára, odmietnutie vypracovať lekársku správu a ďalšie skutočnosti o ktorých som písal v mojom blogu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takto by som mohol pokračovať pri vyjadreniach p. Stromčeka a klamstvách, ktoré hovoril v menovanej diskusii.

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu