reklama

Vážený pán Drucker, exminister zdravotníctva a vnútra.

V akom stave je zdravotníctvo na Slovensku, vie určite každý. Všetci bývalí ministri zdravotníctva, neurobili počas svojho funkčného obdobia, absolútne nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaregistroval som na nete Vašu iniciatívu a rozhodnutie, založiť si stranu, aby som to presne napísal „Je rozhodnuté. Ideme do toho“, tak je napísané na soc. sieti.

Musím vyjadriť počudovanie a zhrozenie nad Vašou odvahou a nebojím sa napísať drzosťou, založiť si vlastnú stranu.

Skúsme si spolu trocha zaspomínať a pripomenúť Vám moje články, ktoré som Vám adresoval a požiadal som Vás opakovane / viď moje články / o pomoc, keď Ste ešte boli minister zdravotníctva. Dovolím si Vám pripomenúť len stručné údaje:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


 

size="11pt"1.chybné vyšetrenie pred operáciou konkrétneho lekára, ktorý/á/ ma nevedela vyšetriť v deň operácie! 2.nebola riadne ukončená liečba po operácii / operatér ma arogantne vyhodil z ambulancie/.3.nebola mi vypracovaná oficiálna lekárska sprava po operácii.4.ambulancia od roku 2013/kde som bol vyšetrovaný odmieta so mnou komunikovať a poskytnúť mi korektné vysvetlenie.5.na opakované moje písomné podnety, ktoré som adresoval na riaditeľstvo nemocnice, som nedostal do dnešného dňa odpovede na moje podnety.6.viď reakcie / písomné / advokáta Dušan Daňový a následné moje odpovede.7.Nemocnica argumentuje cez advokáta falošnými údajmi / dátum operácii/ ap!!!8. všetko podstatné je uvedené v mojich článkoch na blog.sme.sk

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vy ako vtedajší minister zdravotníctva , Ste ignorovali moju naliehavú prosbu o pomoc, ktorú som potreboval po operácii očí, nakoľko nemocnica, kde som bol operovaný, mi odmietla poskytnúť akúkoľvek informáciu o výsledku operácii a drzo odmietli so mnou komunikovať, vôbec neodpovedali na moje písomné podnety a žiadosti. Dokonca mi ani nevystavili lekársku správu, resp. prepúšťaciu správu. Jednoducho, nič ! Písal som Vám na Váš profil na FB, márna bola moja snaha.

Všetky podstatné údaje sú v mojich článkoch , ktoré som Vám adresoval. Toľko v krátkosti o mojich listoch Vám.

Tá Vaša odvaha založiť vlastnú stranu : je rozhodnuté, ideme do toho, ma v podstate pobavila a musím priznať, že odvaha Vám nechýba:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

size="13pt"Uvádzam doslovne vaše slová:

size="13pt"Drucker tvrdí, že mu v politike chýba normálnosť. " size="13pt"Nielen ľudskosť, solidarita a slušnosť by mali byť normálne. V politike by mali byť normálne aj program a dosahovanie skutočných výsledkov a to najmä tam, kde máme najväčší problém a kde je najväčší dlh voči spoločnosti size="13pt"," uviedol Drucker.

Pán Drucker, Vy idete niečo tvrdiť o slušnosti ? To bolo normálne , slušné, ľudské a solidárne voči mne, keď Ste ako vtedajší minister zdravotníctva ignorovali moje listy a odmietli Ste sa vyjadriť? Vy zdôzazňujete potrebu spravodlivého zdravotníctva pre všetkých. Kto sú to Tí ,pre všetkých? Mali Ste na mysli svojich priateľov a známych? Možno, ale spravodlivosť v zdravotníctve, tak ako to uvádzate, neexistuje!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To Vaše video, to je katastrofa a samé hlúposti. Ano , Slovensko potrebuje zmenu a hlavne takú ,aby v politike neboli takí, ako Ste Vy a Vám podobní, ktorí len sľubujú , sľubujú a sľubujú. Napadlo Vás aspoň trocha , ako sa môžem cítiť? Určite NIE ! Tak, ako Ste sa zachovali voči mne ako bývalý minister zdravotníctva, Vás určite voliť nebudem a želám Vám a Vašej strane, aby Ste sa do parlamentu nikdy nedostali !!!

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu