reklama

„Náhubky“, alebo tzv. rúška na tvár , niekto ho nosiť musí a niekto NIE !

To, čo sa už popísalo o nosení rúšok na tvári a celej tej mediálnej pandémii, sa stále dokazuje, že žiaden Covid – 19 nie je a je to obyčajné šikanovanie ľudí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takto to funguje v praxi:

25.8.2020, asi tak o 7.30 hod, som požiadal SBD Púchov/ úsek údržby / o dokončenie opravy WC, ktorá sa minulý týždeň nedokončila.

Keď som prišiel do budovy SBD na oddelenie údržby,

vedúci údržby ma požiadal , aby som si dal rúško na tvár, v opačnom prípade sa so mnou nebudú baviť o oprave.Odmietol som to. A upozornil som ho, že VY nemáte právo mi prikazovať, aby som si dal rúško na tvár.Vedúci údržby rúško na tvári nemal a mňa žiadal , aby som si dal rúško na tvár.Jeho kolegyňa, ktorá s ním robí v kancelárii, rúško na tvári nemala a dvaja pracovníci údržby ,ktorí boli v tom čase na chodbe, tiež na tvári nemali rúška.Dovolím si uviesť, že na tomto oddelení , pracovníci rúška nenosia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Arogancia a drzosť niektorých ľudí, napr. predstaviteľov vlády a samotného predsedu vlády, je tak veľká, že sa to dá označiť ako výsmech všetkým občanom Slovenska.

Obrázok blogu
Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu