reklama

Ako predavačky a pokladníčky šikanujú kupujúcich napr. v / Billa, Kaufland / ap.

Kedy skončí testovacie šialenstvo a šikanovanie ľudí? Skončí to vôbec? Áno, skončí to hneď, keď  ľudia nebudú chodiť na testovanie !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Minulý týždeň som bol v Bille na nákup. Keď som platil pri pokladni, pokladníčka veľmi drzo a hlasno upozornila jednu staršiu pani, že teraz v tomto čase nemôže nakupovať. Arogantným spôsobom jej oznámila, že čas nakupovania pre dôchodcov je len v čas 9.00 – 11.00 hod.

Ja som okamžite zareagoval, takým spôsobom, ak ona upozornila tú staršiu pani a dôrazne som jej povedal, že na takéto spôsoby nemá právo a nemá sa čo starať a komentovať, kto / a akom veku / príde do obchodu nakupovať. Predavačka , ani pokladníčka si niečo také nesmie dovoliť. Skutočnosť je taká, že si to dovolujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja som pokladníčku ešte upozornil, ak môže dôchodca / senior / nakupovať len vo vyhradenom čase – / 9.00 – 11.00 hod /, tak čo tu potom robíte VY v tom vyhradenom čase pre seniorov. Keď môžu seniori nakupovať len vo vyhradenom čase, tak potom musia byť tiež v takom čase pri pokladni len dôchodcovaia / pokladníčky. Tá červeň, ktorá sa jej vytvorila na tvári, jasne prezrádzala, že to prešvihla a nebola schopná reagovať na moje upozornenie. Keď som vyšiel z obchodu, jedna pani mi povedala, že som to dobre povedal tej pokladníčke.

Keď bolo to nezmyselné šialenstvo s celoplošným testovaním, v obchodoch , dokonca predavačky požadovali predložiť negatívny test na C-19. Keď požiadali mňa, aby som ukázal negatívny test, požiadal som ich, že chcem vidieť ich test. Odmietli, že nemám právo , niečo také žiadať. Upozornil som ich, že ani ja nie som povinný predložiť takýto test a bolo všetko ok a vybavila ma tak, ako som potreboval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý si dovolí toľko, koľko mu dovolíme.

Milan Koval

Milan Koval

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Denno denne sme všetci konfrontovaní s udalosťami v politike, v poľnohospodárstve, školstve, zdravotníctve ap. Preto budem reagovať svojmi článkami na tieto oblasti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu